Snygg-Ella gästbloggar: Helt slut!

Jaha... Då har man varit iväg på "Snygg-Tävling" i stort sett hela dagen...
Uppsliten kl. 7 för att äta frukost (fick nästan sondmatas!!) och gå tiiiiiiidiiiig morgonrunda (fick nästan bäras ut på bår!!)...
Hann inte mer än in igen förrän matte packade ihop allt och tog VAGNEN!!!
=)
DÅ vaknade jag minsann!!

Och tur hade jag, för jag fick åka till bussen också! Det brukar jag inte få.. Brukar få gå den biten... 
Sen var vi iväg från 8 - 16.30!!
Som tuuuur var fick jag lov att vara i vagnen mesta tiden! Ärligt talat så vet jag inte hälften av vad som hände där, för jag sov faktiskt mesta tiden..
=)
Men, när det var dags att åka hem så regnade det massor!!
Då åkte regnskyddet på vagnen och jag hann bara bli lite blöt... Mitt eget fel, faktiskt, för jag hittade ingen bra kisseplats och gick länge, länge, innan matte gav upp och satte mig i vagnen så jag inte skulle likna en dränkt katt...

När jag kom hem så åt jag och sedan har jag legat utslagen i soffan från ca. 16.50 - ca. 20.30, så ca. 3 timmar och 45 min....
Sen fick matte för sig att det var dags att gå en promenad...
Försökte låtsas sova, så jag skulle slippa.
Gick sådär bra....
 
 
Jag snyggar mig lite i vagnen
 
 
Helt slut efter dagens äventyr!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0