Snygg-Ella gästbloggar: Äventyr i Viken

Jag är nog mer död än levande, känns det som!
 
Matte drog iväg mig i eftermiddags till Viken.
Tja, helt okej... Trodde jag...
 
Men, först släpade hon iväg mig till nå´t äckligt ställe som jag aldrig varit på.
Jag har varit på andra sådana vråläckliga ställen, men inte just där.. Dödsläskigt!
 
På något sådant ställe har matte bara försvunnit och lämnat mig, så jag avskyr dem! Och oftast ska de klämma och sticka en och sån´t...
*Huuuhhh!*
Jag trodde nästan matte skulle lämna mig nu igen, men hon bara satt där och pratade en stund och sedan gick vi igen.
*Vilken tur!*
Jag kunde minsann inte komma fort nog därifrån!
 
Sedan gick vi ner till stranden där vi har varit innan. Trodde jag... Igen...
 
 
 
Nä, när vi kom ner så gick hon ANDRA hållet!
Varför det!!??!! Vi brukar ju gå på den ena sidan och sedan gå ner till vattnet...
Men, nääääeeehh!!!
Hon skulle tvunget gå andra hållet så jag fick ju snällt följa med (tänkte att hon kanske skulle lämna mig på äckelstället annars!). 
Jag fick vara lös och efter en stund satte vi oss på handduken och vilade lite och jag fick svalka mig och dricka vatten.
 
 
 
 

Efter en liten paus så gick vi vidare och ett helt annat håll till en helt annan busshållsplats. *Konstigt!*
Till sluuuuut kom bussen!

Så, vi har varit iväg i 3,5 timme och jag är heeeeelt sluuut nu!
Jag har ätit lite och nu ska jag vila, för matte sa att vi skulle promenera igen vid 19.30.
Hon är bara inte klok!! Det är ju alldeles strax!

Någon som vill ha henne??
Eller byta mot något gott?
Just nu skulle jag lätt byta ut henne mot några tjurmuskler, eller nå´t...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0