Burlöv - Tibbespecialen 9 september 2012

I söndags var det dags igen...
 
Upp i gryningen (kl. 6), duscha, klä mig, upp med Ella vid 06.30, rasta henne ca. 30 min., hem, ge Ella frukost, packa in Ella i sin väska, in med henne och vagn i bilen och köra ut till Cilla-
Vi skulle vara där vid ca. 7.45 för att sedan åka med henne till Burlöv för att kolla på Tibbe-specialen.
Så, ut till Cilla, packa över till hennes bil och iväg till Burlöv.
 
Tibbe-specialen i Burlöv var Sofieros totala motsats!
=)
En stor appellplan med bara en utställningsring. Alla som skulle ställa ut/var där fick plats i tält o.dyl. runt ringen.
Litet och behagligt...
Inga mängder av folk och hundar...
 
Hade vagnen med mig och visst var Ella i den (kunde minsann sova i Burlöv också!), men hon och jag gick flera gånger ut på appellplanen och jag hade t.o.m. henne lös där en stund på eftermiddagen.
Vi var också runt, utan vagnen, och pratade med lite folk runtomkring ringen.
Som tur var sålde de hamburgare även där och självklart tog jag och Ella en liten break och satte oss lite avsides och smaskade på hamburgare!
=)
 
Lite "vagnvila"
 
 
Tyckte det var super av Ella att t.o.m. kunna vara lös där, trots att vi inte var så jättelångt ifrån ringen.
=)
Hon var jätteduktig! Hela dagen!
*Min älskade, allra bästaste Ella!*
 
Jag fick äran att träffa Ellas mormor, Tilda, live!
Det var trevligt!
15 år gammal, var hon.
 
Ella (7 år) med mormor Tilda (15 år)
 
 
På plats fanns även många fina tibbar (än en gång ingen finare än Ella, såklart!) och blandad kompott av människor. Många mycket trevliga och några som inte verkade ha så värst mycket till övers för varken mig eller Ella..
Men, alla kan väl inte älska en..?? *Även om det vore trevligt..*
=)
 
Ella och 1-åriga tiken Dani (mycket trevlig tik!!!)
 
 
Så, summa sumarum så hade vi en trevlig dag med kanonväder!
Jag har lärt känna många trevliga människor (och de andra bryr jag mig inte om) och har verkligen fått ha en riktig helhelg med Ella!
*Gos!*
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Duktiga Ella! Kul att träffa andra likasinnade också!

Svar: Hej Christina!Ja, Ella var mycket duktig!
Att träffa fler tibbe-intresserade är ju alltid kul.
Jasmine och Ella

2012-09-14 @ 12:17:07
URL: http://socialahundar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0