Utvärdering Electroterapi/microström: Del 9

Denna utvärderingen sträcker sig
från onsdag 21 november till tisdag 27 november...
 
Under veckan som går har Ella varit bättre än hon var efter andra behandlingen...
Det har legat på en hyfsat stadig nivå.
Hon har kunnat gå bra stundvis och vissa sträckor, medan hon hoppat en del på andra stunder/sträckor.
Dock är det ändå generellt bättre än vad det var efter andra behandlingen. För då gick hon som en kratta nästan hela tiden.
 
Jag märker ingen större förändring såhär från dag till dag, men det sker säkert små saker som jag inte kan urskilja.
 
Det är dock mycket skönt att hon inte blivit lika kass igen, utan att denna tredje behandling verkar lindrigare utåt sett.
Sen händer det nog saker i kroppen ändå...
 
 
 
I lördags åkte vi en sväng upp till Karlshamn, så det blev lång tid för Ella i bilväskan. 2 timmar dit och 2 timmar hem.
Det märktes på henne på söndagen, då hon verkade ha lite ont i ryggen...
Även om vi stannade innan vi åkte tillbaka och släppte Ella ute vid Alholmens camping där hon fick vara lös, kissa, sträcka på benen och springa lite i nästan en timme, så var nog 2 timmar i väskan i sträck för mycket...
Men, nu vet vi det och det innebär att vid nästa långresa så får vi helt enkelt stanna efter 45-60 minuter så hon fär sträcka på sig...
 
 
 
Vi har även varit en sväng ute i Bruces skog och även i Filborna skogspark så hon har fått vara lös och springa. Det verkar göra henne gott...
Tyvärr blir det ju inte så mycket av det nu när husse är iväg, men jag försöker släppa henne lite när jag kan. Koppelpromenader är väl bra de också, men jag tror att hon behöver sträcka ut ordentligt ganska regelbundet.
*Det gör nog alla hundar iofs*
 
Håller tummarna nu att det går framåt och att vi kommer att se positiva förändringar och framsteg inom den närmsta tiden!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller tummarna för dig och Ella..

Ge Ella en riktig varm kram från mig

trevlig 1 advent den 2 dec.

kram lisa

Svar: Hej Lisa!
Tack så mycket.
Detsamma.
Jasmine och Ella

2012-12-01 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0