Utvärdering Electroterapi/microström: Del 6

Måndag 12 november:
 
Det känns som om vi står stilla nu...
Inga problem med luftvägarna, men det blir varken bättre eller sämre med hoppandet och galpperandet.
=/
Något piggare, rent generellt idag, men det är verkligen 50/50 när det gäller att gå bättre/sämre.
 
 
Tisdag 13 november:
 
Trött... Och ledsen...
Idag hade Ella lite problem med luftvägarna.
Ena promenaden hoppade hon, mer eller mindre, nästan konstant.
 
*Varför händer det ingenting!!??!!*
 
Jag blir så frustrerad!
Tidigare behandlingar så har det ju iaf skett någonting!
Förra behandlingen så blev det ju bättre efter 3-4 dagar (ja, sen blir det ju bättre dag för dag), men denna gången verkar det inte ske någonting!
Det är ju ungefär som innan... Hon var bättre efter första behandlingen än vad hon är nu, efter andra...
=/
 
Min älskade Ella! (bild från tisdagen soffmys med husse)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Jasmine! Jag undrar om du har skrivit om Ellas operation här på bloggen och var hittar jag det i så fall? Skulle vilja veta hur det var efter op. Och hur du började rehab träningen. Skulle vilja höra från någon som gått igenom det Med vänlig hälsning, Mona

Svar: Hej Mona!
Ja, jag har skrivit ett inlägg här på bloggen om operationen och rehabtiden.
Dock inte så jättedetaljerat, men kanske ändå är till någon hjälp...?
Länkar till inlägget här:
http://minochellas.blogg.se/2011/august/patella-luxation.html

Hoppas det finns någon information där som kan hjälpa dig kring tankar och funderingar.
Annars är du välkommen att höra av dig igen om det är mer du undrar över.
=)
Jasmine och Ella

2012-11-14 @ 22:56:50
Postat av: Mona

Tack så mycket Med vänlig hälsning, Mona

Svar: Varsågod!Hör av dig igen om du vill veta mer eller undrar över något!
Jasmine och Ella

2012-11-15 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0