Ellas golfpremiär

Igår ringde Stefans systerdotter, Alicia, och ville att hon och Stefan skulle åka ut och slå lite bollar på Driving-Rangen i Allerum.
Vi packade ihop hund och lite prylar och åkte ut och hämtade Alicia och körde ut till golfbanan vid 16.30-17-tiden.

Medan Stefan och Alicia pysslade med att slå bollar, så satt jag och Ella på filten.
Mat och vatten till Ella och jordgubbar till mig.
Jordgubbarna var riktigt goda! =)


Kan det bli bättre?? Jag, min älskade Ella och goda jordgubbar!!


Stefan och Alicia "in action"


Mig veterligt så har nog Ella aldrig varit vid en golfbana.
Jag tyckte hon tog det bra...
Det var många som slog bollar och det låter ju lite när de slår.
Hon reagerade lite i början, men sedan var det bara när den ena killen slog med sin "Big Bertha-klubba" som hon inte gillade riktigt.
Men, hon redde det ändå ypperligt och de sista 5 minuterna så kunde jag t.o.m. få henne att ligga ner och klia magen/mysa med henne.


Lite läskigt ljud som gör lite ont i öronen, matte...


Är ni klara nu, husse?? Kan vi åka hem nu?? SNÄLLA!!??!!


Även om det säkert var lite jobbigt för Ella med dessa ljuden så var det ju bra träning...
Samma ljud hela tiden, hon kunde lokalisera dem och ingenting hände.
Åker vi dit igen så ska jag tänka på att ta med något riktigt gott till henne!
Nu blev det ju bara hennes mat (eftersom hon inte ätit innan)...

Man glömmer lätt bort att "rigga" för en lyckad stund...
Iaf så gör jag det...
Ska verkligen försöka bättra mig!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0