Eftermiddagshäng på balkongen

Spenderade en stund nu i eftermiddags på balkongen.
Sol och ungefär 20 grader varmt...
*pust!*

Självklart var ju även Ella med där ute.
Hon hann med lunch, vila och lite märgbensgnagande (eller snarare slickande, då hon fick det fruset med nästan all märg urgröpt).
Det blev mest som en liten isglass för henne! =)
Något kallt, svalkande och gott!


Lite eftermiddagskäk...


... och så lite vatten efteråt, såklart


Efter maten sitter det fint med lite vila...


Måste grannarna störa när man vilar!?!


MUMMA! Isglass!! - Njaee, nästan... Ett fruset, urgröpt märgben


Men vá f---n!! Det smiter ju!


Det var ju attans vad det kasar rundor!


Sådär ja! Här inne ska det väl iaf ligga lite stadigare...


Sååå gott!!!


Dags för en paus


Visst har jag fina undertänder??


Hmmm... Undrar om jag ska ge mig på det igen?


Eller jag ska bara ligga här och vara söt, kanske?


Eller, du matte, vi kanske ska gå in och svalka oss lite?


Vi gick alltså in i svalkan istället.
Även om det var skugga på balkonggolvet och där Ella var, så var det lite varmt.
Dessutom var det nästintill vindstilla...

Nu ska jag ut och ta en cigg, sen tror jag att vi ska ta en liten microvila.
Husse är iväg med en kompis och troligen ska vi åka ut en sväng med Ella någonstans när han kommer hem, antagligen till Laröd, eller nå´t. Det beror lite på när han anländer.
Men Ella var ute för 2 timmar sen, så hon behöver inte ut än i vilket fall som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0