T - som i: Tindra - Tidigt - Trött

Imorse kom lilla Tindra.

Eftersom hon har stygnen efter operationen kvar fortfarande så kan hon inte lämnas på dagis än, och Theréze och Simon hade inte heller längre möjlighet att lappa med jobbet längre, så ställde vi upp och passar henne lite under dagarna måndag-torsdag denna veckan.

Theréze kom vid ca. 8.40 imorse och lämnade Tindra, mat och lite tillbehör.

Vi tog en lite kissesväng innan vi gick in.
När vi kom in så rusade Tindra direkt in och väckte Stefan!
Stefan fick ett brutalt uppvaknande!
=)
Stackars lilla Ella var supertrött och hade väl inte riktigt räknat med detta så tidigt på morgonen...
Hon ville bara soovaaa!!!


För er som inte ser så är det Tindra som täcker Stefans ansikte... =)


Husse... Jag vill bara soovaaaa!


Äntligen! Efter en stund kom även Tindra till ro...


Jag gav Ella hennes frukost vid 9 och sen gick jag en liten promenad med henne mellan ca. 9.30-10.
Vid 11.30 tog jag ut Tindra en sväng så hon fick kissa lite.
Sen lade jag mig och vilade lite (var riktigt trött eftersom jag lade mig sent och var uppe redan 7 imorse) med sällskap av käraste Ella.
Tindra blev kvar hos Stefan i vardagsrummet och kom inte in i sängen förrän senare.
Vid 13 var det dags för Tindras lunch och strax efter 14 så var det dags för vovvarna att ta en liten sväng.
Stefan gick ut med Tindra och jag tog en sväng med Ella.

För en stund sedan så låg vovvarna här sidan om mig vid datorn.
Då såg det ut såhär:


Tindra lånar Ellas Back On Track-dyna i solfläcken


Trött Ella har koll på vad husse pysslar med i köket


Finaste småttingarna!


Linslusen Tindra


Mysigt i solfläcken


Trötta Ella använder tyghajen som kudde...


Close-up!! Sötaste trubbnosen... EVER!!!!


Visst är jag snygg!?!


Nu har de mest koll på vad Stefan gör i köket.
Han kockar nämligen lite...
=)
Ingenting undgår dessa små liv... Iaf inte deras nosar!
Det är ju MAAAT!!
Lyckan kan ju vara gjord om det råkar tappas någonting på golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0