Nice!

Sådär ja!

1,5 timmes promenix i Fredriksdalsparken är avklarad, minsann!
=)

Ella var LAGOM trött nu på vägen hem!
I parken så var hon lös nästan hela tiden och vi var både på gräsmattan och gick runt på stigarna i skogsdungen.
Hon var mycket duktig, dessutom.
Hon var lös på gräsmattan när det passerade hundar en bit ifrån och det funkade jättebra idag.
Något entaka markeringsskall gav hon vid åsynen av några av hundarna, men inget mer.

Ibland så...!

Där var hon pigg, glad och sprang massor, men på hemvägen var det nästintill snigelfart.
Men, det är klart, allt springande måste ju ta ut sin rätt till slut, likaså att det hunnit blivit något varmare sedan vi gick hemifrån.


Bilden tagen från en tidigare promenad i Fredriksdalsparken


När vi kom hem så hade det landat ett litet paket till Ella.
Äntligen har vi fått ett orange Hurtta Lifeguardkoppel!
Jippie!
Nu ska jag bara se om jag hittar ett billigt orange Hurtta Lifeguardsele också...
Vi har ju ett set i rosa, men jag har ju hela tiden velat ha det i orange.
Snart så...

Nu har Ella snurrat ihop sig i sin bädd och slocknat som ett liten ljus.
Det lilla pyret...
Ibland är det inte så mycket med henne.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en röd jag eventuellt ska sälja. Köpte den på 1000 kr ny pris då . Jag hade den framme väldigt väldigt lite då velvet ej fick hoppa ena några cm med sina ben. Så den har lagat uppe på min garderob sedan dess. Vad vill du ge för den ? Kram :)

2012-03-27 @ 22:02:14
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej jag ska kontakta dig om prisuppgifter på Hurtta-selen och den från Ferplast. Hurtta är inget problem då jag ska göra en beställning därifrån nu. Ferplast vill jag ha prisuppgifter på. Att de har minimiorder är inget konstigt, har de fler bra grejer så kan jag beställa hem selen åt dig. Vet du att small passar eller är det din gissning?

2012-03-28 @ 10:53:24
URL: http://hundbutik.blogspot.se
Postat av: Christina

Om det inte framgick ovan så har jag kontaktat Ferplast och väntar på svar från dem! Hör av mig när jag vet mer exakt!

2012-03-28 @ 10:58:37
URL: http://socialahundar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0