Middagsmys!

Tindra anlände redan kl. 07.45 imorse.

Jag gick upp kl. 7 och hade duschat och gjort mig klar, samt sorterat tvätt.
När Tindra kommit så gick jag ner till tvättstugan för slänga in 2 maskiner (av 4) och fann att ena tvättmaskinen var sönder.
*Grrrr!!*
Så jävla värdelöst!
Så, det har varit ett himla springande upp och ner i tvättstugan eftersom man bara kan använda en maskin åt gången.
Dessutom så ville den "fungerande" maskinen inte starta sista maskinen med tvätt, så jag fick helt enkelt bära tillbaka det upp. Otvättat...

Nåja, efter jag startade den första maskinen så tog jag ut Ella en liten sväng, sen fick vovvarna lite frukost.
Jag var ute med Tindra vid ca. 10-tiden och Stefan tog en runda med Ella vid 11, för hon ville inte bajsa när vi var ute imorse (för tidigt för Ella vid 8.. gryning ju!!.. inte ens tarmarna har vaknat då...).

Nu ligger de och har lite middagsmys i soffan innan Stefan ska iväg och besiktiga bilen.


Middagsmysgänget!


Skönt att slippa "hägnet" en liten stund...


Nannig Ella... Var ju uppe i gryningen... Oförlåtligt!!!


Nu ska jag bära ut lilla Tindra så hon får komma ut lite innan Stefan kör, sen ska jag iväg en snabb sväng på Netto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0