Malmö Int.

Då var dagens utflykt avklarad!


På ingång... (kan vara Johanna som går längre fram med den orangea hundvagnen!!??)


Malmö Mässan


Blev lite besviken på utbudet av hundprylar dock...
Men Ella fick en ny liten mus, en leopard (Skinneeeze Jungle Cats) och en liten påse med Frolic (köps endast då det är hundutställning på Sofiero och i Malmö).


Skinneeez Jungle Cats (leopard)


Jag träffade Jenny från www.dogomania.blogg.se (med hundvagnarna), Johanna från www.ryskkarlek.blogg.se, och Lena från www.goavovvar.se.
Mycket trevligt att träffa några av dem man haft kontakt med här via bloggen!

Sen var där förstås flera Tibbe-uppfödare/utställare som jag pratade med och jag träffade även på Ellas halvsysters (Ada) ena avkomma, en tik som nu är ca. 1,5 år och som också kallas för Ada (heter egentligen Gra-N-Ada).
Det var kul att se en liten släkting till Ella där!
Hon var fruktansvärt lik sin mamma, förutom att hon var ljusare.


Suddig bild på en liten Twist´n Shout Gra-N-Ada (Ada2) som inte vill vara stilla


Twist´n Shout Ada (Gra-N-Adas mamma, och Ellas halvsyster)


Jag kom hem ca. 15.30 till en MYCKET glad Ella som hade undrat var matte hade hållt hus hela dagen!
Enligt Stefan hade hon mest legat och väntat på mig, och legat mycket vid dörren... Lilla stumpan! =/

Hon blev iaf glad när jag kom hem och hon dessutom fick både leksaker och Frolic!
Hon upptäckte Frolicdoften omgående och jag hann knappt sätta ner min påse förrän hon fullkomligt dök ner i den för att hitta källan! =)
Jag vet att hon gillar det (precis som alla andra hundar), men jag vet också vilket skräp det egentligen är, så just därför får hon bara dessa småpåsar (upp-portionerade i små zip-påsar för 10:-/st) en gång i halvåret, då jag är på Malmö Int. eller Sofiero.

Vid 16.30 tog jag en sväng med Ella upp till parken där jag släppte henne så hon fick springa lös en liten stund och busade lite med henne.
Efter en liten stund i parken så köpte vi med oss lite mat hem och kröp upp i soffhörnan hela famlijen.
Riktigt nice! (Iaf för mina fötter, efter en hel dags stående/gående)

Nu ska jag kolla lite på TV, sen ska jag ta en promenix med älsklingstjejen, som dessutom är den SNYGGASTE Tibben EVER!!!!
Jag kollade på Tibbisarna idag och där fanns många jättefina, men jag har förstått att Ella är väldigt fin (inte bara i mina ögon)...

Det är tur för alla andra att hon både är kastrerad och har sina små "defekter", annars hade hon "sopat banan" med dem...! =)
Jag får väl ta och köpa en egen rosett till henne och trycka BIH - Best In History på den...
=)


Snygg-Ella, det är min Ella det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp de är jag ;) haha skoj att du lyckats fota mej utan min vetskapp ;)

sjukt skoj att träffa deh iaf,

2012-03-18 @ 23:47:00
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Johanna!

Haha!

Trodde väl nästan det... Såg det inte förrän jag kom hem och laddade över bilderna från mobilen. =)

Så det var utan min vetskap också...

Mycket kul att träffa dig/er också! Din mamma var också mycket trevlig. Människor i min smak, som är ganska öppna och "rakt på". =)

/J

2012-03-19 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0