MALMÖ INT. - Sydskånska Kennelklubbens Internationella hundutställning i Malmö 17-18 mars 2012

Wiieeeee!
Nu är det snart dags!
Bara 1½ vecka kvar...

Malmö Int.
Sydskånska Kennelklubbens Internationella hundutställning.
17-18 mars 2012.

Då jag missade My DOG i Göteborg i januari, så blir det Malmö för mig istället.

Det är ju väldigt mycket enklare för mig att ta mig dit, eftersom tåget går direkt till Nya Mässan i Hyllie härifrån Helsingborg.

Någon mer som ska dit, som jag ännu inte vet om?
Jag ska dit på lördagen den 17 mars eftersom det är då alla underbara Tibetanska Spaniels ställs.
Det är också trevligt att vara där första dagen och titta på alla fina saker de brukar ha där!
Som de flesta av er redan vet så är jag en riktig "sucker" på fina och ibland onödiga hundprylar! =)

Nu har iaf Sydskånska Kennelklubben uppdaterat info om dessa dagarna (öppettider, entréavgifter o.dyl.).
Läs mer på:
http://sydskanskakennelklubben.se/



Kommentarer
Postat av: Lisa

skulle vara trevligt att gå på det men 17 mars är min födelsedag..då ska det firas....

2012-02-25 @ 19:06:13
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Där ser man!

Grattis i förskott.

/J

2012-02-25 @ 19:20:02
Postat av: Lisa

ja då blir jag gammal :)...



hoppas att vi kan ses en lördag och en promenad med dig och prinsessan Ella..

2012-02-25 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0