Inburade!

Ella är en märklig liten hund...
=)

Helt plötsligt så skulle hon bara in i "hägnet" där Tindra var...
Bara sådär, helt appropå.

Ja, vad vore jag för matte om jag inte tillgodosåg min älskade hunds behov..!?!
=)
Så, jag öppnade och hon traskade in.
Och det hon ville var förstås att gosa in sig på filtar och annat bädd/mys/sov-vänligt.
Det fanns ju inget sådant utanför, mer än hennes Back On Track-dyna och den låg ju i soffan...

Den där lilla, bruna, "påstådda sjuklingen" hade ju allt därinne!
Förbannat värdelöst!, tyckte nog Ella.
=)


Ella ville också ligga på nå´t mjukt och gosigt


Nåja, då vet man var man har dem iaf! =)


Ja, och där låg hon ett tag inne och vilade med Tindra.
Ganska obesvärad över att hon egentligen var instängd.
Det var inget som bekymrade henne nämnvärt, verkade det som.

Hon är rolig, hon!


Kommentarer
Postat av: Christina

Klart man måste hålla sjuklingen sällskap!

2012-03-08 @ 10:14:11
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Hej Christina!

Hmmm... Tror mest att det handlade om att där fanns bättre sovplatser. =) Oavsett så fick ju lilla sjuklingen sällskap...

/J

2012-03-08 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0