FODERKUNNIG???: Eukanuba VS Precept Plus

Finns det någon av er som läser min lilla blogg som är något foderkunniga?

Jag skulle vilja ha lite åsikter/erfarenheter om följande foder:
* Eukanuba Adult Kyckling Medium
* Eukanuba Adult Lamm Small/medium
* Precept Plus Adult Kyckling (ja, även lamm)


Eukanuba Kyckling


Eukanuba Lamm


Precept Plus Kyckling


Jag vet vad skillnaderna är...
Precept Plus innehåller inte vete eller majs... Där finns en del örter o.dyl. i Precept Plus.

Men, hur bra är dessa foder? Eller dåliga?
Någon med erfarenhet?

Det är ju en djungel bland hundfoder och det skrivs en hel del om BARF vs. torrfoder, gluten, spannmål, ris = klistereffekt m.m.

Vad har ni för erfarenheter där ute?

OBS! Jag vill inte skapa en debatt med detta inlägg!!!
Jag vill bara ha ren information.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0