Eftermiddagsutflykt

Vi tog Ella i sin väska, packade ner en filt, vattenflaska och skål och körde iväg till "Korvmojjen" (hette tidigare Erikslivs) i Erikslund nu i eftermiddags.

Där åt jag en pannbiffsbaguette och Stefan åt en hamburgare.
Ella hade med sig sin filt som hon fick vara på (så det inte blev för kallt om mage/rumpa) och fick en liten skål med vatten.
Självklart fick hon även smaka lite pannbiff och burgare...
Det är liksom "hela grejen", tycker hon.


Fotat från bilen


Kissepaus!


Va!?! Husse går till bilen utan oss!! Gäller att ha koll så han inte bara kör iväg!


Vi var ju nere på Gröningen i förmiddags och jag ville göra så mycket som möjligt med henne idag så att hon kunde vara nöjd med lite "vanliga" promenader imorgon när hon är hemma med husse, medan jag är i Malmö på hundutställningen.

Vid ca. 19.30-tiden tänkte jag ta en liten promenix med henne igen, sen blir det lite soffhäng och tv-tittande för min del och sen tar vi en liten runda igen vid 22-tiden, för sen måste jag börja tänka på kudden om jag ska orka upp imorgon i gryningen.
Husse får ta nattarundan och får även ta hand om promenader och mat under morgondagen, tills jag kommer hem.
Jag skulle ju kunna gå ut med henne och ge henne mat då vid 6.30 imorgon bitti innan jag åker, men det känns knappast lönt med en hund som i princip går som i dvala då... =)
Så, det är bättre att husse får fixa det istället...

Ja, så imorgon blir det Malmö Int. för min del!
Jippie!
Jag älskar ju att kolla hundprylar, så det ska bli kul!
Hundprylsnörd, som jag är...
Samtidigt ska jag träffa några som jag haft kontakt med här via bloggen och självklart kolla Tibbisarna och en massa andra fina hundar!

Hoppas det finns lite roliga/fina prylar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0