Torsdagstristess

Igår var det verkligen en ganska tråkig dag...
Både för mig och för Ella.
Det hände, mer eller mindre, ingenting.
 
Vi gick en kortare promenad på morgonen/f.m. och när vi kom hem fick Ella frukost och sen joinade hon husse i sängen i sovrummet igen till klockan var kanske runt 13...
 
På eftermiddagen var det ganska varmt och Ella låg mest ganska utslagen (både inne i sin bädd och ute på balkongen i antingen solfläck eller i skuggan i buren).
 
Såhär tyckte Ella att mesta tiden skulle spenderas i torsdagsvärmen
 
 
P.g.a. värmen så det fick bli kortare kisserundor (eftersom Ella har lite svårt med värmen ibland).
Då var vi bl.a. på gården en liten stund. Där var det platser med både sol och skugga och Ella fick lulla omkring och snusa lite, kissa lite och även springa lite (om/när hon kände för det).
 
Full fräs på gården!
 
Lilla, söta stumpan!
 
Paus
 
Full fräs igen!
 
Lillfisen!
 
 
På kvällen, framåt 19-tiden, bestämde vi oss för att köra ut till Laröd med Ella en sväng så att hon fick komma ut och röra lite mer på sig.
Då var det ju lite svalare...
 
Äntligen! Mitt Laröd! Me like!
 
Och, skutt iväg!
 
Obligatorisk doftkontroll
 
Vår egen lilla Ferdinand!
 
Snygg och uppmärksam
 
Utsiktsvy från Laröd över Kronborgs slott i Helsingör
 
 
Vi var inte så länge ute i Laröd.
Jag tror vi var där i ca. 30-45 minuter bara.
Både jag och Stefan var hungriga och ville hem och äta.
Men Ella fick iaf en liten utflykt på den annars mycket tråkiga torsdagen...
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0