Söndagstur

Igår tog jag Ella och vagnen och så promenerade vi ner till Bakluckeloppisen på Söder.

För er som brukar läsa bloggen vet ju att Ella promenerar hela vägen ner och sedan får vila/sitta i vagnen medan jag kikar lite på loppisen.
Så även denna gången.
Det tog ca. 60 minuter att traska ner, så det är ganska välbehövlig vila för Ellas små ben när man kommer dit. =)
Dock har jag ju lite bekymmer med att hon vill klättra upp i vagnen varje gång vi saktar in eller nå´t... =)


Äntligen! Skönt att få vila lite i vagnen...


Det blev inget loppisfynd iaf.
Men, jag köpte en liten plyshpipis till Ella.
Vet egentligen inte varför, för hon leker ju knappt och är inte så intresserad av leksaker...
Men, det gjorde jag iaf...
En leopardfärgad giraff(??) för 20:-...
Två killar stod och sålde massor av nya hundtillbehör såsom t.ex. leksaker, kammar, borstar, halsband, trossar m.m.


Trött Ella i vagnen med sin nya leopard/giraff...


När jag var klar på loppisen så köpte jag en korv med bröd och så satte vi oss i Furutorpsparken en stund i det fina vädret, sen tog vi bussen hem.


Ståtliga kattdjur! Vit tiger, leopard och mitt lilla lejon! =)


Resten av dagen bjöd på lite vila, några fler promenader (bl.a. kvällsprommis på 40 minuter) och lite soffhäng.
Ganska lugnt och skönt, faktiskt.
Dock hade jag hoppats på att höra av Hugos (tibbe) matte och se om vi kunde träffats med vovvarna eftersom det var suveränt väder att vara ute i.
Nu blev det inte så, men det var en skön söndag ändå!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0