Fina kompisar!

Igår fick Ella besök av sin kompis Cleo en liten stund.
 
Passade på att försöka ta en hyfsad bild av de två tillsammans...
Inte så lätt alltid.
=)
 
Nåja, det blev en ok bild iaf, men den kunde ju ha blivit lite skarpare dock...
 
Ella och Cleo
 
 
Kvällen tillbringade jag och min älskade Ella för oss själva i soffhörnan, då husse var iväg och kollade fotboll hos en kompis.
Lugnt och skönt!
=)
Så, det var ungefär vad vi pysslade med på kvällen, förutom en promenad på ca. 45 min - 1 timme.
 
Nu ska jag snart väcka min lilla prinsessa och se om hon kan förmå sig att äta lite gourmetfrukost (idag blir det kokt lever, riven morot och tillskott).
Jag ska nämligen åka med Stefan ut till Filborna skogspark och ta en sväng med Ella där medan han tränar och hon behöver vila magen innan dess.
För sen ska jag iväg upp till Ullared med Johanna (som har bloggen "Rysk kärlek") och bl.a. hennes mamma och syster.
Då känns det lite skönt att Ella har fått en långpromenad innan vi åker så att hon sen kan vara hemma och softa med husse hela dagen. Stefan går ju inte några långrundor.... =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Suveränt med bra hundkompisar. Önskar er en skön midsommarhelg!

Svar: Hej Christina!Ja, de är guld värda!
Vi önskar er också en riktigt trevlig midsommar!
Mvh. Jasmine och Ella
Jasmine och Ella

2012-06-20 @ 17:19:25
URL: http://socialahundar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0