Lite bilder från i onsdags

I onsdags passade vi Mimmi.
Hon anlände vid ca. 8.30 och åkte hem ca. 18.30.
 
När Mimmi kom så trodde jag Ella skulle avlida!
=)
Vi hade ju bara sovit ca. 5 timmar!!
 
Nåja, Ella redde ut dagen, men hon var lite trött.
*Inte så konstigt*
 
För övrigt tog vi det ganska lugnt i onsdags, men det blev en hel del fotograferande utav Ella!
 
Mimmi (jag har satt upp luggen i en liten totte)  =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är bara en bråkdel av de bilder som togs...
=)
Nåja, några trevliga bilder blev det ju iaf!
 
Idag ska vi ta en promenad i Filborna skogspark medan husse tränar, för igår blev det inte många knop gjorda.
Igår spöregnade det och åskade och när det blev bättre väder framåt kvällen, så hade jag varken lust eller ork att gå någon långrunda...
*Jag vet... Usel matte!*
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0