Zeus, Back on Track bädd, promenad och Hunddagisbesök!

Idag har det varit full rulle!

Zeuz kom vid kl. 8 imorse.
Stefan var ute med Ella precis innan dess och sen åkte han iväg.

Hundarna fick mat vid 10.30, sen gick jag en liten kortis med dem vid 11.30.
Zeus ockuperade min säng under största tiden för besöket (han var väldigt trött idag).


Zeus har hela sängen för sig själv


Ella ligger som en förnäm liten dam


Jag passade även på att ringa ena djuraffären, Helsingborgs Hund & Katt på Berga och höra med dem om de hade Back on Track bädden som jag funderat på att köpa till Ella.
De är återförsäljare till BoT, men hade inte bädden hemma, däremot så kunde de beställa den.
Det passade ju utmärkt för vi har ju fortfarande 400:- i presentkort och tillgodokvitto i den butiken så bädden kommer kosta oss 98:- istället för 498:-!
Helt suveränt!
Så den skulle komma i slutet på denna veckan, eller i början på nästa.
Spännande!
=)


Denna hundbädd från Back on Track är nu beställd till Ella!


Zeus blev hämtad vid 15 och sedan tog jag och Ella bussen ut mot Hunddagis (där jag jobbade innan).
Vi hoppade av en bit innan och tog en liten promenad på 30-40 min. där ute innan vi gick till Hunddagis och hälsade på.
Jag skulle lämna boken "Hundens språk och tankar" till min f.d. kollega som skulle låna och läsa den.
Sen var vi där till de stängde vid 17.30 och åkte sedan hem med Theréze när hon hämtade Tindra.
Hon släppte av oss en liten bit hemifrån så Ella fick en liten kisserunda innan vi gick hem.


Ella fick vara lös en liten stund i skogen ute vid Hunddagis


Väl hemma så pausade jag bara i ca. 30 min. sen åkte jag och Stefan till ICA Maxi och handlade och Ella fick passa på att njuta av att vila och ha hela lägenheten för sig själv. =)
Det hade ju varit saker hela dagen så jag tyckte hon kunde få stanna hemma i lugn och ro istället för att hänga med och bara tråka i bilen medan vi handlade.

Hon har i stort sett vilat sedan vi kom hem från ICA Maxi och jag tänkte ta en liten kvällsrunda med henne nu innan jag nog ska joina kudden.
Sen får Stefan ta en liten nattarunda med henne innan han lägger sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättetrevligt att träffa både dig och prinsessan ella idag.. lite fisförnämnd var hon allt ella men sen fick man klappa henne..

2012-01-17 @ 23:02:02
Postat av: Anonym

Hej!

Njae, fisförnäm är hon kanske inte, men väldigt bestämd med när det passar henne att göra saker... =)

/J

2012-01-18 @ 00:26:17
Postat av: Lisa

men Ella är en söt liten dam..

ge henne en kram från mig

2012-01-18 @ 07:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0