Transportväska Torino

Denna hade jag också velat ha till Ella!

Jag har "förra modellen" som är oval, men jag hade velat ha denna också...
=)
Vet inte vilken som är bäst för henne rent "fysiskt"...
(Ja, vilken av formerna som är bäst för kroppen)
Denna är mer rektangulär...


Transportväska Torino
(rektangulär form, annars samma som jag redan har till Ella)


Även denna öppningsbar uppifrån


Denna har dock vändbar innerdyna
(anpassningsbar efter vädret, varmt/kallt)


Uttagbar innerdel
(där ser ni både den varmare och den svalare varianten av dynan)


Jag tycker att den vi har är jättebra!
Tålig och stabil.
Mycket snygg, dessutom.
Men, som sagt, jag vet inte vilken av formerna som en hund ligger bäst i...

Den väskan vi har (den ovala modellen) kan ni läsa mer om i ett inlägg som gjordes 8:e augusti 2011.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du en sådan ? Är dom bra ? Jag har funderat på att köpa en men aldrig vågat. Kram

2012-01-13 @ 23:13:23
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Johanna!

Ja, jag har en sådan väska fast den ovala modellen (large). Om du klickar på "augusti" under länken "Kategorier" till höger på min sida och sedan scrollar långt ner så ser du ett helt inlägg om den väskan.

/Jasmine

2012-01-14 @ 02:26:30
Postat av: Jasmine

Sorry! Under länken "arkiv" ska det vara!

/J

2012-01-14 @ 02:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0