Söndagstur i Laröd

Idag tog vi en tur ut till Laröd igen med Ella.

Vädret var ok.
Lite halvklart och lite blött efter gårkvällens/nattens regn, men det blåste inte så mycket iaf.

Det blev väl ca. 45 minuter där ute, men det är bättre än inget.

Ella springer ganska mycket när hon är lös där och det brukar visa sig sedan i hennes ben (som hon opererat) och hon hoppar lite mer på det efter en tur där ute.
Lite trist, men det brukar gå över med lite vila.
Det blir väl lite överansträngt med allt springande och skuttande...


Ella i något blöta Laröd


Spännande dofter!


Spanar...


Inte så många bilder idag, men det blev några iaf.

Nu blir det till att slita lite på soffan och tv´n!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Ja jag hoppas iaf att få något svar. Man vill ju ha gjort allt innan man tar bort ens älskling. Hon mår än så länge bra iaf. Jag uppskattar verkligen ditt tips jätte mycket. Ja jag va på Ullared igår men dom hade anka så köpte 18 påsar anka . Haha jag är lite galen men 10 kr påsen är sjukt billigt. Så vf inte köpa ett halvt lager. Kommer du på vad nätt butiken heter så tar jag gärna emot de :) kram

2012-01-08 @ 17:52:13
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej igen Johanna!

Självklart vill man kolla upp alla möjligheter innan man tar ett så stort beslut!

Som sagt, jag kan ju inte garantera dig att det ger nå´t, men det är iaf värt ett försök...

Jag har köpt godiset i en butik här i Helsingborg, inte på nätet.. Den heter ZaWicca.

Finns även på Foderbilen.se http://foderbilen.se/hund/produkter/tuggben-hundgodis?manufacturer=188

/Jasmine

2012-01-08 @ 19:44:32
Postat av: Lisa

Söta lilla Ella på Span i Laröd? såg hon någon snyggning eller??

Saknar henne på hunddagiset..

2012-01-08 @ 20:56:33
Postat av: Lisa

Söta lilla Ella på SPAN I LARÖD.. såg hon någon snyggning i Laröd???

saknar lilla Ella på hunddagiset.

2012-01-08 @ 20:58:17
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Nej, nå´n snygging var där nog inte, enligt Ella.

Men sprang gjorde hon iaf!

/J

2012-01-08 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0