SISTA CHANSEN!!!! Samåkning MyDOG / Göteborg!!!!

Finns det någon som ska upp till MyDOG-mässan i Göteborg, helst fredagen 6/1 2012 och hem samma dag och kör från, eller via, Helsingborg (eller i närheten av)?

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er isf.

Planerar att åka upp med Ella för att träffa hennes uppfödare då det är Tibbespecial den dagen.

Hade planerat att åka med en kompis, men hon var tvungen att lämna återbud.
Finns det möjlighet till att åka med någon som ska ställa ut själv, eller bara besöka mässan, och ge en slant i bensinpengar så hade det ju varit kanon.
Det behöver finnas utrymme till en ihopfällbar hundvagn, hund i transportväska samt en person i bilen.

Hör av er med ett inlägg isf.
Glöm inte att lämna mailadress/hemsida så jag kan kontakta er.





Kommentarer
Postat av: elin

Jag förstår dig helt :), jag brukar läsa din blogg ca 3 gg om dagen :P, hihi, Min hund är ju 6 år, men toypudlar brukar ju bli runt 15-20 år. Ella är så fin :), Jo du vet leksaken som du köpte åt henne, den som var för kattor och hundar? hur mycket i pris ligger den på ungefär?, Kram ♥ älskar din blogg:)

2012-01-03 @ 22:00:22
URL: http://www.nattstad.se/ElinNoordNoord
Postat av: Jasmine

Hej igen!

Tack så mycket för de fina lovorden om min blogg! Kul att du gillar den (och Ella). =) Det är alltid trevligt att veta att det finns några där ute som gillar det som skrivs.

När det gäller Cat treat Maze så tror jag att den ligger på ca. 139:- i butik. Den finns för små och stora hundar också, men jag tror inte det är någon större skillnad på den som är för katter och den som är för små hundar.

/Jasmine

2012-01-03 @ 22:25:56
Postat av: elin

Åh tack :), jag ska kolla efter det nästa gång jag åker till stan! kram

2012-01-04 @ 20:29:17
URL: http://www.nattstad.se/ElinNoordNoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0