Lördagspromenad i Pålsjö med kompis Tindra och ny Puppia camoväst

Idag kom Theréze och Tindra och hämtade mig och Ella och så körde vi till Pålsjö skog för en liten promenad.

Ella var helt hopplöst stressad...
Rusade/slängde sig mest i kopplet och var inte speciellt kontaktbar, så att vara lös var det inte tal om...
Tyvärr...
=(

Hon blir så ibland, vet inte varför.
Vet inte om det beror på hur längesedan man var där sist, hur mycket folk/hundar där är, om hon har ont någonstans, om det är p.g.a. kylan m.m.

Åkte hem efter ca. 30-40 minuters promenad.
Jag lät Ella bara vila i ca. 20 min. sedan tog jag en promenad med henne upp till Vattentornet för att kolla hur hon var.
Då var det som en helt annan hund...
Hon var ungefär som vanligt, förutom att hon blev lite stressad på väg hem igen då det var en hel del hundar som passerade.
Jag släppte henne lite uppe vid Vattentornet, men hon höll sig mest vid mig idag.

Funderar på att åka till Sune och be honom kolla hennes ben om det är ok...
Hon har varit lite dålig i benet de sista dagarna...
Och även där vet jag inte om det beror på knäet eller inte.
Det kan ju lika gärna vara något i "mjukdelarna"... Eller så sitter det fram, vem vet?

Igår damp det iaf ner ett litet paket till Ella i brevlådan.
Det var en camoflageväst av märket Puppia som jag hade köpt till henne på Tradera för totalt 64:- inkl. frakt, vilket jag kan anse vara ett bra och lagom pris.
Snygg och lite annorlunda med nät på sidorna...


Puppia camoväst uppifrån


Puppia camoväst från sidan


Ella testar camovästen på en liten promenad


Svårt att få henne att posera för att ta en bra bild!!!


Jag tycker västen är jättefin med sina nätsidor


Halvtaskig bild för att försöka visa hur den ser ut uppifrån på henne


Nåja, den var fin iaf. Och BILLIG!
Skulle väl tippa på att den skulle kosta runt 250-300:- i butik, om inte mer...
Så, 64:- var den ju värd.
=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart köpte du den ?

2012-01-15 @ 08:42:01
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Johanna!

Tröjan??

Den köpte jag på Tradera, det står också i inlägget... =)

/Jasmine

2012-01-15 @ 09:21:06
Postat av: Johanna

Ja jag såg de efter jag skrivit. haha knasiga mej ;)

2012-01-15 @ 22:30:42
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0