Ella lägger in sitt veto

Igårkväll kom Sandra och lämnade Zeus.

Han skulle vara här idag då hon har tenta, men det blev lättare att lämna honom redan på kvällen.
Så hon kommer väl runt middag och hämtar honom igen.

Övernattningen gick alldeles utmärkt!
Han har inte längre några problem alls med att bli lämnad hos oss, vilket känns mycket bra.
Han har sovit hela natten (först med oss i sängen, sedan i soffan).

Vi skulle gå upp vid 7.30 för att hinna rasta hundarna innan Stefan skulle iväg så gissa om Ella var lycklig när jag klev in i sovrummet och frågade om vi skulle gå ut och kissa kl. 07.40???
*NOT!*
Hon blev som en säck potatis när jag tog i henne och bara totalvägrade att samarbeta!
Hon är en hopplös liten hund! =)
Efter en stunds trixande fick jag dock upp och ut henne (Stefan gick en egen runda med Zeus).

Väl hemma igen så hade Stefan redan kommit in och berättade att planerna var något senarelagda... Typiskt!
Hela bunten var snortrötta och ingen blev väl gladare av att höra att man kunde sovit en stund till...

Jag gick iaf iväg och handlade och sen fikade jag när jag kom tillbaka.
Kl. 9 gav jag vovvarna deras frukost och när jag höll på i köket så kom Stefan igen och visade att han fått ett sms till som meddelade att dagens planer var inställda...!!!
Blir man lite murken då, eller!?!
Nåja, alla var uppe, hundarna var rastade och mätta och det var ju bara att gilla läget.

Efter maten så slocknade Ella totalt.
Liiiite morgontrött, lilla Ella! =)

Så nu ligger hon i soffan hos husse... Utslagen!
Zeus är den enda som är pigg, tror jag!
Han var den enda som blev glad när alarmet ringde imorse också. =)

Ella har nu lagt in sitt veto gällande tidiga uppstigningar (speciellt om de i slutänden är totalt onödiga!).


Lite nannig efter en tidig morgon, promenad och frukost


Utslagen i soffan!


Zeus är pigg iaf!


Matte... Kan du sluta med den där lilla manicken nu...? Vill SOOOOVA!!!


Nu ska jag ta och göra lite fruktsallad, tror jag.
Är lite förkyld (ena ögat rinner hela tiden, jag nyser, har lite ont i halsen och är lite täppt...) så jag har handlat hem lite frukt för att "vitaminboosta"... =)
Inte för att jag tror att det hjälper, men det är gott iaf!
(Det är bl.a. därför som jag inte gjort några avancerade inlägg senaste dagarna)

Väntar på att Zeus ska hämtas, sen ska jag nog vila lite också...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du jag fotar imorgon. Fick ingen bra bild alls :( så tar en ordentlig så du ser hur den ser ut o skriver måtten :)

2012-01-14 @ 02:08:43
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0