Ella i snön i Fredriksdalsparken

Igår var det en slappedag...

Jag hade egentligen tänkt gå en längre runda med Ella, men så blev inte fallet.
Tror inte Ella hade så mycket emot det, då tisdagen tog rätt hårt på hennes krafter.
Så, det blev kortare promenader och soffhörnan mesta delen av dagen.

Ganska skönt faktiskt, även om samvetet gnagde lite gällande Ella... =/

Jag försökte leka lite med henne här hemma (OBS!! Försökte...) och jag fick nog ihop säkert hela 2 minuter! =)


Ella nästan somnar med lilla musen i munnen... Tröttheten sitter i...


Softar i sin säng


Söt...


Husse äter kyckling!!! Jag vill också ha!!!


Om jag gör som matte säger så får jag nog den där biten kyckling...


Däremot så kom Puppia selen som jag hade köpt, så den fick hon prova och mannekänga i.
Tyvärr tyckte jag att den satt något tight på henne...
Visst passade den, men man fick ha kardborren ganska långt ut, så risken är ju att den släpper för att den inte sitter ordentligt.
Mycket synd, då den var RIKTIGT SNYGG!!!!!
Jag får väl försöka sälja den vidare...
Inlägg om selen finns från gårdagen.


Selen är så snygg!!


Idag tog jag däremot en liten tur på 1 timme med henne till Fredriksdalsparken där hon fick springa lite lös.
Planen var egentligen att vi skulle åka ut till Laröd, men eftersom solen tittade fram när vi var ute så passade jag på att ta tillfället i akt.
Blir det lite soligare igen i eftermiddag så kanske det blir en sväng till Laröd också.


Har full koll på förbipasserande


Mycket uppmärksam...


Nu är du tråkig, matte... Jag sätter mig här sålänge...


Nu nannar hon gott i sin lilla bädd här bredvid.
Min lilla sötmus!
Lav ya!

Själv ska jag nog knata bort och handla lite så man får lite mat i magen.
Sen får jag hoppas på att solen tittar fram igen och att det då blir en liten tur ut till Laröd, för Ellas skull.


Kommentarer
Postat av: Lisa

klart man gör allt för att få en bit kyckling av sin matte eller husse.. inte vara snåla med kyckling tror jag Ella tänker när hon vaknade upp till lukten av kycklingdoften :)..



Ge Ella en kram från mig...

2012-01-26 @ 20:42:44
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Ja, grillad kyckling tillhör nog 5 i topp på Ellas lista... Kanske t.o.m. bland de 3 översta!

/J

2012-01-26 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0