Snygg-Ella i Fredriksdalsparken

Tog en tur med Ella till Fredriksdalsparken i förmiddags.
Var väl ute mellan 10.15 - 11.30 ungefär.

Några bilder:


Alltid alert!


Hon är en RIKTIGT SNYGG tibbe! Snygg-Ella!


Sååå typiskt att min vante kom ivägen! På denna bilden har hon ett
fantastiskt uttryck i ansiktet!


Ni som har tibbar och läser min blogg, gärna ni som själva ställer ut eller befinner er på utställningar, får gärna lämna er åsikt/bedömning om hennes utseende.
Det hade varit jättekul att få höra vad andra tycker om henne ur "tibbevinkel".
Jag ställer ju inte ut henne, så att få en bedömning såhär hade ju varit kanon! =)

Hennes selar kom idag. men varken Puppia eller Avant Garde blev bra...
Jag blev jättebesviken.
Puppia blev för stor för henne och AG både passade och satt väl bra, men inte som jag hade velat.
Bläähhh!
På det igen, bara.

För er som är intresserade av selarna så ligger de till salu.
Kolla i kategorin "Till salu", så hittar ni dem där.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jättefina bilder på Ella.. hon trivs i fredriksdalsparken..

ha fortsatt trevlig vecka..

Själv ligger ja förkyld :(

från lisa

2012-02-01 @ 21:05:41
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Tack så mycket.

Krya på dig.

/J

2012-02-01 @ 22:18:04
Postat av: Christina

En riktigt fin vovve med snygg sele! Kolla gärna in i CSiGORAs blogg också, där du kan vinna fina hundleksaker nu!

2012-02-01 @ 23:44:18
URL: http://hundbutik.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Tack så mycket!

Gick in på sidan men Explorer stängde ner hela tiden...

Får prova igen imorgon.

/Jasmine

2012-02-02 @ 00:04:01
Postat av: Elon och Linus

Tack snälla Ella med matte för er grattishälsning.

Fick ingen present idag, men matte och husse har lovat det till helgen. Det har varit lite mycket för dem nu. De ska visst på begravning imorgon, men sedan ska jag få något gott. Matte och husse brukar hålla vad de lovar : )

Fast Linus och jag har fått en hel del gottis av husse idag, men säg inget till matte ; )

Hälsningar Elon

2012-02-02 @ 00:09:15
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Hej Elon!

Det var så lite så!

Hoppas att du hade en bra dag iaf!

Ja, de där tvåbenta är allt lite bra att ha ibland! =)

P.S. Jag tiger som muren...*

/Voff från Ella

2012-02-02 @ 07:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0