Slappe-söndag och Chihuahua-valpar

En riktig slappedag har det varit idag...

Vi har inte gjort många knop här hemma (jag har inte ens ätit än, trots att klockan är 16.30)...
Ella har visserligen varit ute på några korta turer, men det är allt.

Sen var jag uppe en sväng hos Daniel och hälsade på och tittade lite på deras små Chihuahua-valpar...
Vilka små, söta knyten!
Blev lite förtjust i den ena tiken (tricolor)... =)
Hon var jättesöt (ja, de var de ju allihopa såklart!) och den som tilltalade mig mest.
Mycket framåt och social.
Nu skall det tilläggas att de andra två mest sov när jag var där, så jag har egentligen inte kunnat göra en rättvis bedömning...
Daniel har en Chihuahua-uppfödning i väldigt liten skala i hammamiljö.
Kennelnamnet är Champagne Chi´s, http://www.chihuahua.champagnesafari.nu/index2.htm.

De har nyligen fått 3 valpar och har för övrigt 4 tikar (Seven, Babben, Nyx och Lovis).


Babben, Seven och Nyx


De tre små knytena!  Den röda är en hane, de andra två är tikar.


Gud, så små de är!
De skulle bli 7 veckor gamla imorgon, måndag.
Jättefina allihopa!

Jag önskar verkligen Champagne Chi´s lycka till med dessa små liven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0