Lyxpåse till Ella + Brit Gourmet (Brit Boutiques Gourmandes)

Idag kom Theréze och Tindra hit för att ta en liten promenad med mig och Ella samt för att lämna en riktig lyxpåse till Ella.

I denna lyxpåse fanns följande:
* 1 oöppnad påse Brit Let´s Bite Tuna Bites
* 1 öppnad påse Brit Let´s Bite Gourmet Chicken Liver
* ½ burk Plaque Off
* 1 burk (endast provtaget lite ur) Aktiv Nypon
* 1 hel förpackning (kartong) Denta Stix

Riktig MUMMA!

Ella fick detta då Tindra inte längre får äta vissa saker och när det gäller Aktiv Nypon så var det inget hon ville äta alls.
Jag har själv funderat på att köpa det till Ella för att prova, men det har inte blivit av, så det var kanon!
Ellas Plaque Off tog dessutom slut idag så det kom alldeles perfekt!


Läs mer om Aktiv nypon här:
http://www.agna.se/webbshop/aktiv-nypon


Dessutom hade hon varit och köpt 3 burkar mat som jag ville prova till Ella och som jag bad henne handla till mig på ZaWicca, www.zawicca.se, innan hon kom hit.
Det är ett nytt våtfoder från Brit, www.britcare.se.
Just dessa var 100% kött och utan spannmål.
Tänkte att de kunde vara bra att testa och sen isf. kunna ha ibland till hennes frukost. Det är ju inte alltid man orkar stå med att koka frikadeller... (eller som när vår frys gick sönder...).


Brit Boutiques Gourmandes - I flera olika smaker


Lamm och Kyckling har jag köpt till Ella...


... samt Anka i bitar och paté.


Har ingen aning om Ella äter det...
Borde inte vara några problem, dock, men man vet ju aldrig med henne.

Burkarna kostade mellan 19-23:- /st. och innehåller 400g.

Stort TACK till Theréze och Tindra för den fantastiska lyxpåsen och för att ni var gulliga och köpte med er burkmaten!
Lav U!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka fina presenter!

2012-02-17 @ 19:24:27
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Ja, det var verkligen en riktig lyxpåse! Helt kanon!

Imorgon ska vi testa burkmaten till frukost... Spännande!

/J

2012-02-18 @ 01:40:58
Postat av: Christina

Ibland kan det ta ett par gånger innan e accepterar nytt foder. Många hundar äter om de får blodpulver på.

Jag ska fundera på om jag har något bra fodertips till dessa kräsna hundar!

2012-02-18 @ 15:00:40
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Äsch! Ella är bara lite gnällig! =)

Hon är van vid sina hemlagade frikadeller.

Inte ens de passar ibland. =)

Är hon riktigt morgontrött så passar ingenting, förutom ev. kanske grillad kyckling... Hon får ju bara sådan mat till frukost, resten är torrisar. Ella är ingen matfixerad hund och ingen storätare heller, så hon kan ibland prioritera bort maten om hon är trött istället.

/J

2012-02-18 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0