Intressant hundbok - Hundars rädsla och aggressioner - i brevlådan

Alldeles nyss så damp denna ner i brevlådan:


Hundars rädsla och aggressioner - Ingrid Tapper


Boken "Hundars rädsla och aggressioner" av Ingrid Tapper beställde jag för ett tag sedan på CDON, www.cdon.se, då man kunde förhandsboka till bokrean fraktfritt.
Boken kostade 89:-.
Idag kom den alltså och det ska bli spännande att läsa den.
Den verkar enkel och lättförstådd och är skriven både som fakta- och uppslagsbok.
Återkommer med en liten recension framöver.

För en liten stund sedan låg Ella här sidan om mig i sin bädd.
Passade på att ta ett litet snabbfoto:


Ella-Bella - Mitt lilla knyte!


Hann dock precis fota henne innan hon släpade sig iväg till soffan och husse...
Han steg upp precis då och förflyttade sig bara till soffhörnan...
Dessa två slöisar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja Ella och Stefan är verkligen ett par soffliggare/soffpotatisar.. som bara slappar och slöar.. Nu får det vara din tur att slappa Jasmine.



Låter som en intressant bok du fått.. kanske hittar jag den på bokrean nu...

kram lisa

2012-02-22 @ 13:57:20
Postat av: Katarina

Den boken har jag också beställt - ser verkligen fram emot att få läsa den.

2012-02-22 @ 20:57:02
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Jasmine

Hej Katarina!

Ja, det ska bli väldigt intressant! Jag har ännu bara bläddrat och skummat igenom den lite...

/J

2012-02-22 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0