Några dagars uppdatering

Har inte varit sådär jätteaktiv här på bloggen med att göra inlägg och bilder från våra "aktiviteter"...
Här kommer dock en lite kortare sammanfattning:
 
Hmmm...
Vi börjar här...
 
Onsdag 8 augusti:
 
Stefan skjutsade mig ut till Anjinsan´s för ett snabbt ärende, sedan släppte han av mig och Ella vid Bruces skog.
Jag ville ta en promenad där på Hundslingan (2,5 km.) medan Stefan tränade, för omväxlings skull.
Vi går ju alltid i Filborna skogspark annars.
 
Var blir husse av?? Jag vill hem nu!!!
 
Kommer han inte snart?? Är jättetrött...
 
 
Lördag 11 augusti:
 
Vi åkte ner en sväng till Hundbadet i Örby.
Jag ville försöka få Ella till att gå i vattnet lite...
Där var jättefint ute! Har ju aldrig varit där...
 
Efter lite godismotivering så fick jag iaf Ella att stå med tassarna kvar i vattnet när de små vågorna rullade in...
Hon är en liten fjant! =)
 
Därefter så gick vi upp lite bakom där det fanns lite mer grönområde och lät henne vara lös och springa lite.
Det uppskattades betydligt mer än att vara i vatnnet...
 
Trams-Ella vill inte bli blöt om tassarna! Skitäckligt ju!!
 
Ella och husse
 
Torra land! Äntligen!
 
Snygg-Ella
 
Strosar med Öresund i bakgrunden
 
Wiiiieee!!!
 
Springa lös är livet!
 
 
Söndag 12 augusti:
 
Theréze ringde och frågade om vi ville följa med på en kvällspromenad i Pålsjö skog...
Självklart!
Hon hämtade upp mig och så tog vi en liten runda med Tindra och Ella.
1,9 km., rättare bestämt...
Inte så jättelångt, men vi hade en trevlig promenad!
 
Devils in disguise!
 
 
Måndag 13 augusti:
 
Jag och Ella tog den traditionella promenaden i Filborna skogspark medan Stefan tränade.
 
Nyklippt svans... så satans lång ändå!
 
 
Igår, tisdag 15 augusti:
 
Jag och Stefan packade ihop filt, bur, mat och vatten till Ella, mat och dricka till oss och så begav vi oss ut till Laröd för att först ta en liten promenad och sedan ha en liten picknick.
På kvällen blev det även långpromenad på lite mer än en timme...
 
Pausar i grönskan
 
Lycka är att få vara lös i Laröd!
 
Livet är bra härligt ibland!
 
Hon är fin, min lilla Ella
 
Full fräs igen
 
Mysstund på filten efter promenad och lite mat
 
Lite vila i skuggan... Såååå trött nu... *Zzzzzzzzz*
 
 
Ja, det var iaf lite uppdatering på vad vi har haft för oss sista veckan.
Enjoy!
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0