Vagnmys

Ellas hundvagn står i köket.
I den har jag haft en massa saker som ska säljas, bl.a. lite av hennes saker.

Ikväll bestämde jag mig för att försöka hitta en annan plats för dessa prylar.
Jag ska nämligen eventuellt ner till Bakluckeloppisen imorgon och då kanske jag tar Ella och vagnen med mig.
Vi brukar promenera ner dit och när jag sedan kommer fram så får Ella vara i vagnen medan jag kikar runt lite.
Ganska skönt att kunna kombinera en promenad (det tar 45-60 minuter att gå dit med Ella) med lite eget nöje och sedan inte behöva bekymra mig för att hon blir trampad på (där brukar vara väldigt mycket folk).

När jag höll på där ute och rotade i vagnen, så kom ju självklart Ella.
För er som inte vet, så är Ella oerhört förtjust i sin vagn.
Hon blir fullkomligt till sig om den kommer fram och om den, av någon anledning, tas med ut så vill hon bara upp i den så fort hon får en chans.
Jag antar att det handlar om trygghet. Att komma upp lite och få lite "egen plats" .

När jag var klar med att sortera och lägga undan sakerna så körde jag in vagnen i vardagsrummet och då hade jag en liten hund som bara stod och studsade på två ben och skulle UPP!!!
=)
Jag lyfte upp henne och gav henne en tjurmuskel och så låg hon där medan jag kollade lite på TV.
Vad gör man inte för sin hund..?


Lycklig Ella, nyss upplyft i vagnen


Mumma med tjurmuskel!


Vem har världens längsta tunga..?


Det verkar inte som att hon vantrivs, precis...


Mysigt att vila i vagnen


Ella tuggar tjurmuskel - Fotat genom den lilla luckan framtill på vagnen


Jag gillar min vagn!


Dags att nanna lite...


Ja, där fick hon alltså ligga en stund...
=)
Jag lyfte ner henne sen så att hon kunde gå och dricka lite vatten.
När jag sedan rullade ut vagnen till köket igen så sprang hon efter och blev sedan sittandes vid vagnen, lite halvt deprimerad över att det inte blev mer...

Nåja, vi får väl se om hon har lite "tur" imorgon och det blir en sväng ner till loppisen...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0