Promenadväder!

Jippie!

Idag var det promenadväder igen!
Dock var det lite grått precis under promenaden (såklart), men torrt och fint och det blåste inte.

Vi hängde med husse ut till Filborna när han skulle träna och tog 1 timmes runda där ute medan han tränade.
Det var riktigt skönt väder, tyckte jag iaf, men Ella blev varm ganska snabbt.

Självklart blev det hennes favvisplats och fotografering även idag.

När vi var på väg tillbaka så var det två Amstaffar som badade i ena dammen och Ella var faktiskt jätteduktig och gav bara nå´t enstaka litet skall, sen brydde hon sig inte.
Jag kunde t.o.m. ta av henne selen helt när jag fotade de sista bilderna på henne när hon var på sitt favvisställe, fast de två Amstaffarna bara var en liten bit bort.
Visst hade hon koll på dem emellanåt, men det är ju helt ok.
Sålänge hon är lugn så tycker jag inte att det gör något att hon tittar.


Herre (??) på täppan


Kollar så allt är ok sedan senast


Kisar?? Inte Ella...


På väg tillbaka... Kollar in de badande Amstaffarna


Vad pysslar de med!?!


Så ovärdigt att bada i en smutsig liten damm...


Näeh.. Så beter sig ju bara hundar...! Har de ingen skam i kroppen?


Förstår verkligen inte tjusningen i det där...


Har de ingen värdighet?


Nä, det där är iaf inget för en liten drottning som jag...


Och.. var ska de torka sig sen..? I gräsmattan eller!?!


När vi kom hem så fick Ella lite mat och Stefan tog en macka, sen körde vi till min mamma i Landskrona för att lämna saker vi handlat till henne och för att hjälpa henne med lite saker.

Vi var hemma vid 19-tiden och var ganska trötta efter dagen.
Stefan satte sig vid datorn en stund, jag kollade lite TV och Ella drog en liten "nap" på tigerfällen.
Nu är det snart kvällsmat för hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0