Jag kan!

Ella kan minsann!
Ibland iaf...
=)

Idag har vi varit och hälsat på Stefans föräldrar ute i Jonstorp.
De har en katt (Jojo) och två större hanhundar (Dennis och Prince).
Det blir alltid lite stimmigt när vi kommer, eftersom Prince och Dennis skäller lite och Ella då blir stressad och skäller hon med.

I julas hade vi ju vagnen med till Ella och det funkade superbra!
Dock skulle vi ju inte stanna så länge idag så att vi tyckte att det fanns behov av att släpa med den.
De ville bara lämna en smörgåstårta till Stefan, för han fyller år på måndag och då är de inte hemma. Sen tog vi en liten fika och pratade lite.
Stefans syster Tina och systerdotter Alicia var också där.

Efter en stund så blev det iaf lugnt.
Jag tog upp Ella så hon fick sitta/ligga på en stol istället. Det var lite spännande då Jojo (katten) vistades på bordet.
=)
Men Jojo studerade mest Ella och Ella brydde sig inte så mycket om henne (fast hon hade säkert stenkoll).

Det blev några bilder, dock riktigt usla...
Men jag hoppas att man iaf kan urskilja något.
=)


Matte! Kolla in katten!


Den tittar på mig! *Läskigt*


Puuhh! Nu går den nog...


Bäst att ändå ha koll på den!


Iiiihhhh! Där är den igen! Matte, vad gör den?? Tittar den på mig??


Hela hundgänget! Dennis, Prince och Ella


Nemas problemas om det bara får lugna ner sig lite


Så Ella var duktig och redde ut situationen även idag.
Man kan iaf dra slutsatsen att det inte är stora hundar i sig som är ett bekymmer för henne, utan det handlar om att hon behöver känna individerna och att det inte blir så stressigt.
För hon har definitivt inga problem med varken Dennis eller Prince, förutom att det blir lite stökigt i början.

Nu har vi nästan precis kommit hem.
Ella har ätit (hon fick även lite hos Stefans föräldrar) och nu har hon totalstupat på sin Back-On-Track dyna i soffan, sidan om husse!
Inte så oväntat...
=)
Hon lär nog ligga där ett tag...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag förstår att Ella tycker att katten Jojo är läskig. bra att Ella hade stenkoll på katten hela tiden ni var där..

trevlig helg

kram lisa

2012-04-20 @ 22:11:39
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Hon har stenkoll på allt.

=)

/J

2012-04-20 @ 22:56:28
Postat av: Lisa

jo jag vet att Ella har stenkoll.. det hade hon ju när hon var på hunddagiset.

2012-04-21 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0