Inga fynd...

Nope...
Inga fynd på loppisen.

Där var mycket trevliga saker, men det jag egentligen sökte fanns inte...
Och det finns andra saker än små, trevliga prylar som jag prioriterar just nu.
Den snygga selen till Ella t.ex.

Nåja, Stefan mötte upp mig vid Fredriksdalsplatsen och "överlämnade" Ella.
Sen gick han hem igen medan jag och Ella tog en timmes promenad i Fredriksdalsparken.
Ganska bra i näsan idag också...
Hon snöt sig lite precis i början och hade en "andnöd" på vägen tillbaka, men var pigg, alert och sprang som en liten galning på promenaden.


På väg tillbaka


Snyggt löv som hänger i mamelucken... =)


Nu har vi nästan precis kommit in.
Hon väntade säkert 1-2 minuter (!!!) innan hon joinade husse i soffan och sen tog det inte många sekunder innan hon stupade.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0