Hoppsan!

Är ju bara tvungen att slänga in denna bilden från igårkväll!

Satt och kollade på TV när jag kikade bort mot Ella som låg i sin bädd.
Såg då att hon "trillat ur" halvvägs och liksom låg med rumpan och halva ryggen utanför.

Försökte få igång mobilkameran snabbt och gå bort för att ta en bild, men självklart vaknade hon till då och såklart så lyckades hon ju gäspa också precis när jag tog bilden!
Så typiskt!
Dessutom reste hon sig för att lägga sig tillrätta uppe i bädden när jag tagit ett foto, så jag fick inte heller en chans till en andra bild...

Nåja, ni får ta den som den är, dåligt ljus, suddig och allt...


Trött Ella har kasat ur bädden... =)


Det är ju en bild iaf och man ser ju det väsentliga.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0