Hmmmm...

Jag tror att det blir bakluckeloppisen idag...

Jag vaknade 07.20 och har nu ätit lite frukost.
Det är strålande väder ute, så varför inte göra slag i saken och promenera ner dit med Ella?
Tänkte att jag skulle ge henne frukost vid 9, så att hon hinner vila magen lite lagom till ca. 10.
Loppisen öppnar kl. 11 och det tar ca. 45-60 minuter att gå härifrån med Ella.

Isf. så får vagnen självklart följa med!
Det är så skönt att kunna ha Ella där i medan man kikar på alla saker och inte behöva vara rädd för att någon trampar på henne.
Dessutom är det ju säkert också mindre stressande för henne i vagnen, istället för att gå där nere på marken bland alla fötter och ben.
Perfekt att ligga och snusa i vagnen istället.

Jag tycker också att det är ganska lagom för henne att promenera dit och sedan kunna vila lite i vagnen.
Hon är ju ingen jättehund och det är en ganska bra bit att gå för de små benen.
=)
Att få lite vatten och vila benen kan nog vara ganska skönt.
Brukar ta med vatten, skål och även lite mat (man vat aldrig vad som händer eller om något drar ut på tiden).

Nej, nu ska jag gå och förbereda "Sessans" gourmetfrukost!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0