Ett litet kryp-in...

Idag var jag och Ella iväg och hämtade en bur som jag köpte till henne.

Ska ha den tillsvidare, tills jag hittar en canvasbur i camouflage som jag vill ha.

Det är en Pluto Premium hundbur i svart metall (ca. 60x45 cm), med tillhörande dyna + buröverdrag.
Köpte hela paketet till ett riktigt bra pris, 150:- för allting, så jag är supernöjd!

Tanken är att hon ska kunna ha någonstans att söka skugga (om hon vill) när hon är på balkongen, först och främst.


Hann inte ens sätta buren iordning innan Ella hade ockuperat den!


Ella gillar ju allt man kan ligga på/i så hon är ju väldigt tacksam att handla sådana saker till.
Man vet liksom redan innan att de kommer användas.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0