En liten tur till Grizzly

Samma tråkiga väder, idag igen...
*suck*

I eftermiddags tog vi dock bilen och körde en sväng ut till Elgiganten och till Grizzly.
Självklart fick Ella hänga med!
Fattas bara, när det är uselt väder och det inte händer något roligt...
=)

Medan vi var inne på Elgiganten så fick hon vänta i bilen.
Jag visste ju det så hon fick ha på sig en liten tröja eftersom det är lite blött, dyngigt och ruggigt.
Tyvärr var henne camotröja fortfarande fuktig, så det blev till att leta fram något annat ur lådan.

Det slutade med att hon fick ha Liverpool-tröjan på sig idag. =)
Husses favorit!


Hmm... Undrar om katten är där inne bland buskarna idag??


..den får iaf inte ta min väska!!!


Bäst att kolla efter om den har varit här, innan man går in...


Nu vill jag gå in! Kan du bli färdig med fotograferandet??


Sådär! Nu står jag hyfsat ok! Se till att fota nu så vi kan gå in!


För er som inte vet, så gillar Stefan fotboll.. Framförallt Liverpool (LFC) då såklart!
Och, självklart skulle hon alltså ha en Liverpooltröja när han såg en sådan!
Jag tror vi hade haft Ella några månader bara när den inhandlades...

Ja, ja...
Han kan väl få som han vill, ibland iaf...
=)

På Grizzly köpte vi bara en förpackning Topz med träpinne.
Faktiskt till Stefan... =)
Men vi gick där inne så Ella fick titta, lukta och strosa en liten stund iaf...

Nu pockar hon på uppmärksamhet, så jag får väl hitta på något med henne.
Leta godis, eller något annat skoj!
Fotbollen är ändå snart slut så då lär Stefan ändå ockupera datorn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag praktiserar på Grizzy nu... är där nu på fre mellan 8.30-13.. sen ska jag vara där mån, ons, fredag i tre veckor till..

mina tider då är

mån: 8.30-14.00 (lunch 11.30-12.00)

ons-fre 8.30-13

2012-04-11 @ 20:43:35
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Vad kul för dig.

Hoppas att det går bra.

Vi brukar inte vara där så ofta, dock.

/J

2012-04-11 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0