En hund i bur och en som är sur...

...ja, så ser det ut här för tillfället...

Vi passar Tindra några timmar och det innebär att hon har fått vara i Ellas bur eftersom hon är opererad och inte får springa, hoppa, leka o.s.v. utan bara ska ta det lugnt.
För att de skulle slippa släpa hit sitt kompostgaller för bara några timmar, så bestämde vi att det skulle funka lika bra om hon var i buren.
Buren är ju stor och rymlig, även för Ella, så Tindra har ändå gott om plats.


Rejält med utrymme för lilla Tindra


Grejen är bara den att jag nu har en hund som surar för hon är i buren och en hund som surar för att hon INTE är i buren!
=)
Saken är ju den att Ella nu är lite putt för att Tindra har tagit hennes bur...
Så nu ligger hon och surar vid balkongdörren...


Ella och Tindra (som knappt syns i buren)


Dagens surpuppa! =) Deprimerande värre...


Tindra nannar i buren


Tindra hämtas nog inom det närmsta och då kommer nog Ella ockupera buren.
=)

Annars har det varit fullt upp idag...
1 timmes promenad med Ella, dammsuga, damma, sortera lite + att jag tvättar.
*suck*


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur mår Tindra? fick de bort bråcket?( du kan maila svaret till mig via min mailadress) Hälsa Tessan och Simon att jag tänker på dom och Tindra och hoppas att Tindra snart e upp på sina små tassar och springer runder.

Snällt av ella att låna ut sin bur till sin nyoperade lilla vän Tindra.. fast jag ser att ella är sur för det. Ge ella en kram från mig.

2012-04-18 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0