Varför ringer de inte??

Väntar fortfarande på att veterinären ska ringa så jag kan göra en telefonavstämning gällande Ellas situation.
Han skulle varit tillbaka igår, tisdag, men har ännu inte hört av sig...
Nu är det onsdag och klockan är 18.20 så han lär nog inte ringa idag heller.
*suck*

Vill ju verkligen veta om hon ska fortsätta sin vila, eller ej.

Vågar inte ändra på något förrän jag pratat med honom heller, för jag vill ju inte göra något fel så att hon blir sämre igen.

Detta är inte kul alls...
Vill bara att hon ska bli bra igen...
*Min älskade Ella*



Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches TÄVLA I BLOGGEN

Oh då har du sett dom före mig, jag väntar spänt på att täckena ska komma fram. Kan vara kul om dom är lite mjukare från början så dom sitter lite tajtare runt kroppen så att säga. Jag tycker deras täcken är underbara och får vi en vargavinter som förra året så kör vi Puppy Angels nya Active fleece overall under med täcke ovanpå! Det är näääästan så man längtar lite :P

2011-09-29 @ 09:55:39
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0