Snart vet vi...

... om Ella verkligen är bättre i ryggen, eller om det är smärtlindringen, Rimadyl, som har hjälpt henne.
Hon fick nämligen sin sista tablett igår kväll, så idag/imorgon borde vi kunna göra en bedömning på om hon är densamma eller sämre utan tablett.

Jag hoppas innerligt att hon är bättre även utan Rimadyl!
Av två onda ting så hoppas jag att det bara är något muskulärt/tillfälligt så vi sen slipper oroa oss mer, och Ella kan fungera som vanligt och få lov att vara hund igen.

Det är ju jobbigt redan nu, då hon har sitt opererade knä och jobbigare lär det ju bli om det visar sig vara ett diskbråck (även om det är lindrigt)... Då ska man behöva bekymra sig för OM och NÄR det eventuellt kommer tillbaka...
Inte speciellt lockande alls... =(

Så, jag kommer att observera henne under lupp idag...
Sen får jag lämna över resten till någon barmhärtig kraft "där uppe"...

*HÅLL TUMMARNA!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0