Nya blogginlägg

Det finns helt nya blogginlägg, men de ligger längre ner (augusti 2011).

Jag hade skrivit dem och sparat dem som utkast för att kunna "slänga in" dem när huvudet var tomt på ideér om ämnen att skriva om.
Dock så upptäckte jag igår att det inte riktigt gick att göra som jag hade tänkt mig...

Man kan tydligen skriva ett inlägg och spara det som utkast, MEN... När du sedan väljer att lägga in dem så lägger de sig på det datumet som du skrev dem från början...
Vilken miss av mig!!!

Nåja, man lär av sina misstag.

Det finns iaf två stycken "nya" inlägg här på bloggen...
De heter "Ellas familjealbum" och "Ellas favoritgodis" (27:e resp. 29:e augusti).
Ni hittar dem enklast om ni klickar på "augusti 2011" först, för på denna framsidan så visas bara de 20 sista inläggen.

Snälla, gå in och läs/titta på dessa inlägg så jag inte skrivit dem förgäves!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0