Min Ella -BIH- Best in History

Nyss inkomna efter en timmes promenad...
*Vi är sååå flitiga!*

Ella var mycket duktig idag! Inga utfall, bara nå´t skall på en Jack Russel som alltid springer lös och som har en tendens att springa fram mot Ella.
Vi mötte två andra små hundar, en Chihuahua tik och en blandras hane Chihuahua/Japansk spets (annorlunda blandning), och det mötet gick superbra! Trots att de var två... Inget skall, ingen stress... Och vi stod ändå och pratade i 5 min.

På vägen hem gick vi och handlade bröd på konditoriet. När jag kom ut och skulle ta Ella så kom det en kille och sa: - Vilken fin hund du har!
Ja, det är ju bara att tacka... =)
Alltid trevligt med komplimanger. Och eftersom jag inte får några själv så får jag ju suga åt mig av Ellas... =)

Tog några bilder på Ella på promenaden och jag måste ju säga att jag behöver inte ställa ut henne för att veta att hon är fin.
Kolla själv!


Sååå snygg!


Sååå vacker!


Sååå uppmärksam!


Världens bästa Ella! Min Ella!


Hon skulle kunna platsa minst lika bra på en utställning som de andra tibbarna, eller hur!?!
Men hon behöver inte ställas ut för att få en rosett.
Jag ska köpa en egen rosett till henne istället med BIH på!
-BEST IN HISTORY-
Slå det om ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0