Kolla stilen!!

Ella har en tendens till att ha de allra mest konstiga och obekväma ställningar vid vila och sömn...
Kolla in bilderna jag tog på henne igårkväll!

Om man bara ska se till bilderna så verkar det inte som att hon har så väldigt ont i ryggen längre...
Nu vet jag ju att hon fortfarande inte är riktigt bra, men det verkar ju gå på rätt håll iaf!
Igår var hon gladare och mer sig själv och nu imorse var hon också glad.
Ja, och kolla bilderna...
Att inta de positionerna lär ju kräva att man inte har så väldans ont... Eller?

Hon vinner iaf lätt tävlingen: Mest alternativa sovstilar
=)


Kolla stilen!


Kolla vridningen!


Hur kan det vara skönt!?!


Hur är det ens fysiskt möjligt!?!


Så, min slutsats är nog att hon verkar lite bättre i ryggen... =)
Jag hoppas verkligen det!
Men visst har hon en skön stil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0