Tråk-tisdag...

Idag har det varit en riktig tråk-tisdag...
Vi har inte gjort något vettigt alls.

Var ute en normalrunda med Ella i förmiddags på ca. 30-40 min, en kortare kisserunda, en promenad på ca. 45 minuter tidigare ikväll och så får hon en nattarunda.
Skittråkigt, men vi har bara tagit det lugnt, myst i soffan o.dyl.

Jag kände inte alls för något idag, inte ens en långpromenad, fast det var fint väder.
Men, man måste få ha sådana dagar också, eller?

Igår gick vi ju två aktiva prommisar på vardera 1 timme (båda med hundsällskap dessutom), så jag tror inte att Ella avlider om hon inte får någon långrunda idag.

Lite dåligt samvete har jag såklart, men lite vila är ju inte heller fel ibland.

Så, idag blev det nog världens tråkigaste inlägg...
F´låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0