Tindra och Ella

Jag och Stefan hjälptes åt att rasta hundarna på morgonen/förmiddagen (ca. 9.45) för sen åkte han iväg och tränade 10.30.

Bara jag och vovvarna hemma. Skönt!
Jag satte mig en liten stund på balkongen och bar upp Ella på bordet så hon kunde spana lite på vad som hände på gården.
Där satt/låg hon medan jag tog en cigg och kollade reklamen.


Spaning pågår


Sötmus!


När jag lyft ner Ella och gick in igen så såg jag att Tindra hade rullat ihop sig bland kuddarna, och bara huvudet stack ut...


Tittut!


Strax därefter kom Stefan hem igen och fick ett traditionellt välkomnande!


Väkommen hem!


Stefan lade sig i soffan en liten stund och då blev han joinad av de små...
En som ville mysa och en som ville leka... Bra kombination!


Så fullkomligt olika!


Någon som skulle kunna tänka sig att leka med mig och grisen?


LYCKA! För båda...


Nu ska vi ut en sväng med dessa små änglar/tyranner innan Stefans fotboll börjar, sen blir det nog soffhörnan ett par timmar framåt för de tre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0