Liten skogstur

Tog Ella och gick en liten sväng till Pålsjö skog innan.
Totalt blev det väl ca. 1 timme och 15 minuters promenix.

Hade problem med att få henne att gå på vägen dit.
*Jag förstår inte varför hon gör så???*
Det tog nästan 30 minuter att bara gå dit (skulle ta ca. 10 min. normalt).
Väl inne i skogen så går hon bra, springer och verkar pigg, likaså på vägen hem.
Men att få henne att gå hemifrån verkar vara ett stort problem.
Vet inte om det är pga. luftvägarna/näsan, om hon har ont någonstans, eller om hon bara tycker att det är allmänt obehagligt utomhus så det blir en stress för henne.

Jag känner mig så hjälplös.
Förstår ju att hon gör det av en anledning, men vilken???

Finns det någon som har haft liknande problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0