Fint väder = Äntligen en promenad med min älskade hund!

Vaknade för en stund sedan och såg att det var hyfsat fint väder ute.
JIPPIE!
Nu hoppas jag bara att det håller i sig ett tag, för jag tänkte ta Ella på en RIKTIG promenad (nu får hon ju gå igen, men igår bara regnade det).
Jag måste dock vänta med det en stund för jag väntar på att de ska komma och leverera/installera vår nya kyl/frys. Vår frys gick sönder för 2 veckor sedan och de ringde igår och sa de skulle komma mellan 10-12 idag. PÅ TIDEN!!!
Det är för dåligt att man ska behöva vänta i 15-16 dagar! Och då är vi ändå lyckligt lottade för vår kyl fungerade ju! Tänk om den också hade varit sönder...? KASST!

Så, så fort de har varit här och bytat ut den (om de får rätt på det, för vår kyl/frys står direkt på golvet med ett väggfast skåp ovanför och ca. 1/2 cm. tillgodo) så tänkte jag ta Ella och gå en liten promenix!
Det är ju bara sisådär 3 veckor sedan hon fick gå en riktig promenad...

Nu ska jag iaf strax väcka henne(!) så hon får äta frukost, så att vi sedan kan gå en runda i parken innan de kommer med vår kyl/frys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0