Promenader, träning, kompisar och foto

Igår kväll (torsdag) tog jag och Ella en sväng med Jonna och My.
Vi var väl ute och strosade i drygt en timme.

Idag hämtade vi Tindra på Hunddagis vid 15.30 eftersom det hade kört ihop sig för Theréze och Simon och Hunddagis stängde lite tidigare då det är helgdag imorgon.
Therése hämtade Tindra här vid ca. 16.30.

Vid 18.30-tiden så körde Stefan ett ärende och jag passade på att ta en liten promenix med Ella på ca. 40 min.
Vi har dessutom nästan precis varit ute på en kvälls/nattrunda (23.30-00.30).
Så idag har Ella iaf fått två hyfsade rundor.

Nu när vi kom in från promenaden så tränade jag en liten stund med henne och gjorde lite övningar så som t.ex. ögonkontakt, sitt/sitt kvar, stanna + att hon 3 ggr. fick leta upp en liiiten Frolicbit på olika ställen här i lägenheten.
Detta har resulterat i att hon nu är totalt utslagen i soffan... =)

Tog lite bilder med mobilen igår och idag...
Vet faktiskt ännu inte om jag tycker att den tar bättre bilder än den förra... =(


3/11-11 (kväll/dåligt ljus)








4/11-11 (dagtid/hyfsat ljust)






*Måste ju bara vara världens sötaste!!!*


Precis som på den förra mobilen så tycker jag att den inte riktigt reder ut när det blir vissa "sol/ljusfläckar".
Men, det är ju ingen supermobil, som sagt...
Bara 3,2 mpx.
Och den får duga att använda när jag inte orkar släpa kamera eller videokamera med mig.
Bättre än ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0